Ir al contenido principal

memòria transgeneracional


De vegades succeïx que hi ha coses a la vida d'una persona que es repeteixen...
Com si estiguéssim en un bucle vital, una roda... que gira i torna a girar en el mateix punt...

Perquè es repeteixen les coses no resoltes?
Reconèixer el sofriment que es va negar a una persona de la teva família del passat ...

Jung diu: "tot allò que no es reconeix torna en forma de destí..."

Biològicament l'univers et dóna una altre oportunitat per resoldre el problema, es repeteix allò perquè és secret o sabem que existeix però no s'ha reconegut...

De vegades podem atorgar la causa als problemes a origens actuals i d'altres ens adonem que per més que rasquem en un punt. sempre es trenca en aquest punt i és com un "tornar a començar".

Quan van a alletar-se els porquets la femella número 5 favoreix al fill número 5...

Amb quina persona de la teva familia estàs vinculada emocionalment?
Com sabem amb quina persona estem vinculades?

Si treballes aquests problemes t'alliberes tu i alliberes a les pròximes generacions...

+video:

Conferència: El Transgeneracional
Herencias familiares por Amor hacia vosotros por Jean Guillaume

https://www.youtube.com/watch?v=gykm8TlRLNE

*



Exemple d'estudi personal transgeneracional:

Lutxana 1 de juny del 1979 22h divendres 1/6/1979

Els meus pares són els fills 3  en l'ordre de nèixer a les seves respectives families

+ filla numero 1, de dos noies
  • Mare Julia    13/4/1959       18h
  • Pare  Joan    31/12/1955      19h
  • Germana Lara 16/08/1986  18h
Familia materna: néta numero 1

Familia paterna: néta numero 3
  • Avia materna Maria Magdalena és la filla numero once a la seva familia, va nèixer el 23 d'agost del 1926,  mestressa de casa, dibuixa molt be.
  • Avi matern Felip era fill numero 3, va nèixer el 1 de maig de 1923, camperol.
  • Avia paterna Nativitat era la filla 3 de 9,  va nèixer el 24 de desembre del 1922, cosidora.
  • Avi patern Joan era el fill 3, de 3 homes: va nèixer el 23 de desembre del 1922, taxista.
+ El numero 3 és important en el meu cas

Morts i malalties:
  • El primer en morir va ser el meu avi matern va estar tota la vida malalt dels pulmons i va morir als 65 anys al Clínic de Barcelona.
  • El meu avi patern va morir d' hepatitis B al Clínic de Barcelona amb 65 anys.
  • La meva àvia paterna va morir de diabetis al Hospital del Mar de Barcelona amb 65 anys.
  • La majoria dels familiars de la meva àvia materna han patit malalties del cor.
  • El meu pare pateix actualment del fetge i de l'estomag i te diabetis, això voldria dir que ha rebut en herència ressoldre aquestes qüestions i si no les ressol les rebràn els seus descendents.
  • La meva mare ha patit dolors d'esquena forts, va ser fumadora i ho va deixar en quedar-se embarassada de la meva germana, això vol dir que una part d'aquest "transgeneracional" ho va ressoldre, però no del tot perquè les dues filles som fumadores.
Feina i relació amb el transgeneracional:

+ Els dos avis van patir la malaltia fruït del treball i de la càrrega genètica adquirida dels seus familiars anteriors, així pot ser que inconscientment m'allunyi de feines rutinàries i d'esforç fisic com van haver de fer ells durant les seves existències.

Interpretacions de les malalties dels meus familiars en mi:
Sóc fumadora.
  • La meva àvia paterna va morir de diabetis, aquesta malaltia segons Lois L. Hay* vol dir que no estimes i no ets estimada de la manera que t'agradaria, excés de control de tot, i per alliberar aquest mal hauriem de intentar ser sempre i creuren's més dolces amb tothom que ens relacionem, la diabetis és dons manca de dolçor.
  • El meu avi va morir de fumar i tenir malament els pulmons... l'adicció segons Louis Hay* ve de una carència en l'autoestima, que s'ha de treballar estimant-se a una mateixa.. gaudint sempre de una mateixa en totes les situacions,  i si es relaciona amb els pulmons és por a viure la vida plenament, a alliberar-se, inspirar-se sense embuts, crear,  por a deixar-se emportar i fluïr, llavors dons s'hauria de treballar trencar pors i traspassar la zona de confort fent activitats que ho provoquin, fent coses que mai has fet, atrevir-se, etc
  • Les malalties relacionades amb el cor vénen relacionades amb el excés de control d'una mateixa, això pot estar vinculat a que la meva familia d'anteriors generacions van patir les guerres i la dictadura, cosa que ara pot estar comportant aquests transtorns sense resoldre. 
  • L'Hepatitis B que va patir el meu avi patern comporta segons Louis Hay* problemes de valoració d'una mateixa persona, ideals massa alts, manca de moderació i calma vital, sent bo apendre a ser conscient de la realitat i la moderació en tot allò terrenal: menjar, beguda, sexe, etc.
Relacions de parella i amor:
  • Els meus avis materns van gaudir d'una relació de parella habitual entre dos persones de diferent sexe, però es van casar ja grans, i varen tenir 5 fills. La relació va estar sempre traumatitzada per la malaltia pulmonar del meu avi.
  • Els meus avis paterns van viure en parella en bona relació de parella i van tenir 4 fills.  El meu avi patern era fill de la relació extra matrimonial del criat i la filla d'una familia benestant de Barcelona en secret, ell va marxar a Sevilla a viure que és d'on era originari, i mai van tornar, també anomenat Joan. La meva avia paterna era fruit de la unió d'una parella formada pels primogènits de dues families benestants d'Ibdes, a l'Aragó, que estaben enfrontades. O sigui que totes dues persones son fruit de relacions no acceptades pel seu entorn social, però que tot hi així van succeïr.
Conclusions:

>> Finalment interpreto que hauré de millorar en el meu autocontrol i en la demostració més propera i suau dels meus sentiments amb les persones que estimo.
En quant a la feina entenc que treballar com autònoma en feines variades seria la millor opció per la meva salut.

En qüestió de parella entenc que les meves relacions sentimentals han de ser bones però amb relativa lluita vers les families, i així ha estat la relació més important que he tingut amb una altre persona, en molts casos les meves parelles no tenien pare, potser es podria vincular al fet que el meu avi patern no visqués amb el seu pare. 

El fet de ser lesbiana és un punt important ja que potser estic treballant en la meva vida la part secreta d'algunes persones del meu passat, que segurament en les circunstàncies socials del segle XX i anteriors temps no van poder alliberar en les seves vides, siguent reprimides sexualment segurament, encara que en aquesta qüestió no he tingut cap problema familiar però si laboral, ja que en moltes feines a sigut un punt provocador de varis acomiadaments. Tanmateix he de cercar una feina on la meva sexualitat no sigui jutjada sinó la meva feina.

Haver nascut dona vol dir que he de treballar aspectes més relacionats amb les dones o la familia materna, així ha succeït que una gran part de la familia paterna no ha tingut relació continuada en els darrers 20 anys. Els ultims anys sembla que aquesta relació s'ha millorat però no és tan intensa com la relació amb la familia materna. A la meva familia materna igualment han succeït diferents situacions que han provocat el distanciament natural, però igualment segueix existint luna alta vinculació emocional.


+ info * Louis Hay dolencies emocionals:
http://lutxana.blogspot.com.es/2013/11/malalties-psicosomatiques-per-louis-l.html
http://armonicosdeconciencia.blogspot.com.es/2010/09/louise-hay-correspondencia-entre.html

@lutxana
www.lutxana.org

Entradas populares de este blog

Descubre tu carta astral

Significado carta astral Puedes hacer tu propia carta astral en muchas aplicaciones y webs de Internet de forma gratuita, ahora sabiendo las claves básicas puedes analizar el significado de cada aspecto . Hay webs que te dan una explicación genérica, pero sabiendo cada punto de la carta podrás analizarla por ti misma. La Carta Natal o Carta Astral es el mejor test o mapa de nuestra personalidad.  Es el GPS ideal para orientarnos sobre nuestra personalidad esencial. La Carta Astral de cada persona ha sido muy importante durante toda la historia y los grandes estrategas siempre la han tenido en cuenta junto a la situación astrológica de cada momento para tomar decisiones.  Recomiendo ver la película "Nostradamus" para entender lo que suponía este conocimiento durante mucho tiempo, hasta que fue prohibida por la Inquisición. Link:  https://www.youtube.com/watch?v=pWuo3uhyYz4 Toda esta información es importante para conocerte a ti misma profundamente.

Feng Shui negocios para atraer clientes

feng shui para negocios Principalmente el Fengshui se basa en generar buena energía ,  de buena calidad, imprescindible para atraer a nuevos clientes, y para generar una buena predisposición del equipo humano de trabajo, y la protección contra la energía hostil de la competencia. Sabemos que la base del marketing que genera beneficios siempre habla que el empleado es el primer cliente, y así si tus trabajadores/as están a gusto en la empresa, seguro que muy pronto tendrás muchas ventas y clientes nuevos. El trato amable con todas las personas es esencial. Así como en el buen marketing debemos tratar bien y con buenas energías, relajadamente también, a todos nuestros públicos: trabajadores, família de los trabajadores, proveedores, colaboradores, personal de limpieza, y claro está clientes. Evaluación de un negoció para el buen Feng shui: Ubicación del espacio de trabajo Por lo general los negocios y sus locales están en el centro de la ciudad, lugares don

el boom de las astrólogas youtubers con sus predicciones

Archivo:Antonio Zanchi Abraham enseña astrología a los egipcios 1665 Santa Maria del Giglio Venecia.jpg Wikipedia Si pones la palabra clave "astrología" en Youtube salen estos canales destacados. En esta lista hecha según el número de seguidoras indico en rojo mis canales favoritos. Normalmente hablan de predicciones astrológicas semanalmente o mensualmente, incluso si hay alguna novedad destacada hacen vídeos especiales. También hay canales que incluyen tiradas de Tarot combinadas con astrología para la predicción mensual por signos del zodíaco. Algunas hacen vídeos en directo donde puedes hacer preguntas generales gratis y/o preguntas personales haciendo micropagos de 5€ por ejemplo. La mayoría de estos canales además tienen páginas en Instagram, Facebook y Twitter donde retransmiten en directo o cada día ponen post explicando la situación astral de cada día. Mis astrólogas youtubers favoritas lo son porque se entienden mejor, tienen buen sonido los vídeos